Aide moi vite svp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...loic... Messages postés 26 Statut Membre -  
Destrio5 Messages postés 99820 Date d'inscription   Statut Modérateur Dernière intervention   -
onjour,

j'ai un tres gros probleme j'aurais du choper un keylogger je c'est pa comment et j'arrive pas a le supprimer tout les 33 ou 4 clik vista m'écris sa :
Insecure Internet activity. Threat of virus attack
Due to insecure Internet browsing your PC can easily get infected with viruses, worms and trojans without your knowledge, and that can lead to system slowdown, freezes and crashes.
Also insecure Internet activity can result in revealing your personal information.
To get full advanced real-time protection for PC and Internet activity, download IE Antivirus.
We recommend you to protect your PC now and continue safe Internet browsing.
Click here to get full advanced real-time protection and continue browsing.
Continue to this website unprotected (not recommended).

le probleme je fais le 1 choix click hereto ... mais le fichier qu'il me donne a telechager ne marche pas et quand je clik sur le 2 le lien de marche pas

donc j'ai telecharger un antispyware qui ma trouver le keylogger (perfect keylogger je croi) je le suprime meais toujour le meme probleme j'ai besoi de votre aide d'urgence svp

1 réponse

Destrio5 Messages postés 99820 Date d'inscription   Statut Modérateur Dernière intervention   10 305

0