GTA4 PC how to save offline?
Solved/Closed
white widow
Posted messages
69
Registration date
Status
Member
-
Maitreya -
Maitreya -
Hello,
I have GTA 4 on Vista, I can't save offline. I don't have internet. If someone can help me?
I have GTA 4 on Vista, I can't save offline. I don't have internet. If someone can help me?
Configuration: Windows XP Firefox 3.0.4
8 answers
It's all good guys, we are really ----- you need to create an offline live account
You launch GTA during the game you pause _ game _ live guide for game and then create an offline account and that's it, the problem is solved for me.
You launch GTA during the game you pause _ game _ live guide for game and then create an offline account and that's it, the problem is solved for me.
nightmare
You're welcome, welcome, welcome, thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
xwjhqskdf
As I do this, it shows me that a key is required.
OneTwo
Yeah, me too, it's annoying...
Rain man
That's the downside of having a pirated version; I bought the game, I have the guide...
toto
no kidding, you downloaded a cracked version, deal with it...
I'm in the same situation as you; I no longer have internet connection at home, and it's really annoying.
Comment faire une simple sauvegarde hors ligne ?
Pour effectuer une sauvegarde hors ligne, suivez ces étapes :
- Choisissez un support de stockage : Utilisez un disque dur externe, une clé USB ou des DVD selon la quantité de données à sauvegarder.
- Connectez le support à votre ordinateur : Assurez-vous que votre support est bien reconnu par votre système.
- Sélectionnez les fichiers à sauvegarder : Accédez aux dossiers que vous souhaitez sauvegarder (documents, photos, vidéos, etc.).
- Copiez les fichiers : Faites un clic droit sur les fichiers/dossiers sélectionnés et choisissez « Copier ».
- Collez sur le support de stockage : Accédez à votre disque dur externe ou clé USB, faites un clic droit et sélectionnez « Coller ».
- Vérifiez la copie : Assurez-vous que tous les fichiers ont été correctement copiés avant de déconnecter le support.
En suivant ces étapes, vous pouvez facilement créer une sauvegarde hors ligne de vos données.
It's very simple, you're on your game, you play, then you press escape and you'll see the map. Well, after that you press the right arrow on your keyboard, up to the last one where it says "if I remember correctly, that's it." You should be good. Then you press enter on the keyboard, then the arrow down on the keyboard until it saves. After that, you press enter; it will tell you to create an account, you say okay, it's just a way of speaking. Then you write a username and validate. If you have a problem with your save, you go to the same place on the right ^^ and you can save when you get to your place. You get close to the bed and press F, don't forget okay ^^
Salut à toi, je sais que je poste ce message très en retard comparé à la dernière date, mais j'ai essayé ton astuce Dimitri, mais ça n'a pas marché. J'ai donc fait le compte Game for Windows Live et au moment de me connecter, il me dit que le numéro de série du jeu est incorrect. Pourquoi ça me fait ça ? Et comment faire pour corriger ce problème ? À noter que je viens juste d'utiliser ce numéro de série. Voilà, bonne soirée à vous et j'attends vos réponses. Au revoir.