Arnaque PayPal

jackte Messages postés 2 Date d'inscription lundi 7 juillet 2008 Statut Membre Dernière intervention 18 juillet 2008 - 18 juil. 2008 à 14:56
 Wanted - 21 nov. 2009 à 11:56
Bonjour tout le monde

ATTENTION : Encore une nouvelle arnaque PayPal en perspective

Visiblement la source est toujours la même bande d'escrocs et l'imagination commence à manquer !.......

Depuis le 29/06/2008 une nouvelle tous les jours

CENTRAL CLAIM OFFICE, MACHESTER CITY
61B Ashbourne Avenue,
Manchester, NW11 0DT,
United Kingdom
REF: SR000847

CONGRATULATION SELECTED WINNER,

The Paypal Payback raffle draw conducted in July 2008, the results has just been released today. And we wish to announce to you that you have been selected as one of the lucky winners of Paypal promotion draw with a Ticket No: A0258176X, REF: SR000847 making you the winner of the total Prize of ONE MILLION POUNDS STERLING (1,000,000.00 GBP).

How do I claim my prize?
All claim will be verified by our agent company, you are therefore require to send corresponding mail notice for claim to the payment bank with the information along with your Name Address, Sex, Age, Nationality, Occupation and Telephone Number.

Upon confirmation of your status, your prize fund will made available for payment by our paying banks.Your total winning prize is deposited in a Bank in Manchester city,England to complete the final remittance process on the release of your paypal prize.

Below is the prize deposit track numbers: NTR11/02KVW12-10SP, you should indicate this number and your winning amount in your communication with the bank.

Find below the contact details of the paying Bank.

SCOTIA BANK PLC
12, THROGMORTON AVENUE DRAPERS GARDENS,MANCHESTER CITY EC2N 2DL
UNITED KINGDOM
Contact person: Sir David Fell
Director of Funds Transfer
Tel: +447045764763
Fax:+447005976791
Email: sb.transferunit@live.com

Congratulate again and we wish you more chances. As part of our security protocol, you are advised to keep this notification confidential to avoid impersonation.

Hernández Francisco Adrián
Europe Organizing Committee
Manchester City Central Claims Office
=======================================================
Copyright © 1999-2008 PayPal. All rights reserved.

2 réponses

Effectivement, ce sont des escrocs ! Je l'ai compris quand ils m'ont demandé de leur tranferer de l'argent par western union soit disant pour les frais d'envoi du million que j'aurai gagné ! Je leur ai répondu qu'ils n'avaient qu'à retenir les frais sur mon million !

Vraiment, PRUDENCE SUR INTERNET !

De tout coeur avec vous depuis le GABON (Afrique Centrale)
0
encore des personne qui ont tout compris.

ca marche selon une logique mathematique, mais comme certaines personne n'on pas de logique ca ne risque pas de marché pour eux.

il n'y a aucun rapport avec wertern union et encore moin avec un certain million de gagné.

si certaine personne ne savent pas decripté un mail sans comprendre ce qu'il raconte, c quand meme dommage.

enfin c pas grave ca doit etre moi le con.
0
De koi tu parles en fait?
Tu pourrais être un peu explicite stp? j'ai reçu ce même mail...
0
galadan > Rodrigue
3 nov. 2008 à 05:11
J'ai eu le meme mail.C'est rien-que des ostis de crosseurs. Si qqn se fait prendre par quelque chose d'aussi evident que ce genre de fraude c'est quil le merite.Si vous ne connaissez pas les gens qui vous demande de l'argent ou des infos personnelles, ne les l;eurs donnez pas , c'est simple.

Avec vous du Quebec ( grrrrrrrrr canada )
0
Wanted > galadan
21 nov. 2009 à 11:56
Vive le quebec libre !!
0