ReadyBoost
kaguhajac
-
Obd2 -
Obd2 -
Je vous salue,
ma flanche disque est protégé (Write Protection), j'ai essaie avec beaucoup des chemins mais le problème n'est pas résolu. J'ai vérifié properties est j'ai trouvé le message qui dit que: THIS DEVISE CANNOT BE USED FOR READYBOOST. The device is mounted read-only. This usually happens with write-protected devices/media or when BitLocker group policy settings prohibit write access to non-encrypted removable devices.
Qu'est-ce je peut faire???
Hello everybody,
my f. disc is WriteProtected, I tried with many softs to resolve this problem but it doesn't resolved.
If I check in properties I found this message:
THIS DEVISE CANNOT BE USED FOR READYBOOST. The device is mounted read-only. This usually happens with write-protected devices/media or when BitLocker group policy settings prohibit write access to non-encrypted removable devices.
Now can I do???
ma flanche disque est protégé (Write Protection), j'ai essaie avec beaucoup des chemins mais le problème n'est pas résolu. J'ai vérifié properties est j'ai trouvé le message qui dit que: THIS DEVISE CANNOT BE USED FOR READYBOOST. The device is mounted read-only. This usually happens with write-protected devices/media or when BitLocker group policy settings prohibit write access to non-encrypted removable devices.
Qu'est-ce je peut faire???
Hello everybody,
my f. disc is WriteProtected, I tried with many softs to resolve this problem but it doesn't resolved.
If I check in properties I found this message:
THIS DEVISE CANNOT BE USED FOR READYBOOST. The device is mounted read-only. This usually happens with write-protected devices/media or when BitLocker group policy settings prohibit write access to non-encrypted removable devices.
Now can I do???
A voir également:
- ReadyBoost
- Readyboost n'est pas activé sur cet ordinateur est si rapide ✓ - Forum Windows
- Ready boost ne marche pas car l'ordinateur est deja rapide - Forum Disque dur / SSD
- L'onglet readyboost n'est pas mis dans les propriétés de ma clé usb à 70€ - Forum Disque dur / SSD
- Readyboost windows 10 download ✓ - Forum Windows
- Readyboost download ✓ - Forum Windows
Pour donner une réponse adapté il faudrait savoir quel est la question,car le premier post est très brouillon.