Mon Bberry ne s'allume plus !

Anonm -  
fjzg123456 Messages postés 1 Statut Membre -
Bonjour, mon blackberry ne s'allume plus. quand mon portable s'es etteint ( plus de baterie ) je l'ai brancher a mon pc pour le charger, au debut l'ecran c'est allumé mais au bout de 5min il s'etteint et depuis il ne se rallume plus (alors que je le charge depuis 45min) mais le led rouge reste toujours allumé . Aidez moi svp !

3 réponses

Mxzer02 Messages postés 226 Statut Membre 34

Enleve la batterie . laisse le quelques minutes comme ça . remet le batterie. met le en charge et essaie de l'allumer.
0
Anonm

je l'ai fait ca ne marce pas, toujours pareil, le led reste allumer mais mon portable ne s'allume pas
0
fjzg123456 Messages postés 1 Statut Membre

Except the acceptance of the characters,in accession there are a amount of added factors which will access the decisions.Which appearance should you choose? Firstly, try to portray characters you apperceive or love. Anticipate about characters from your admired animation, video game, manga or movie.At the aforementioned time stumes</gras>,if you accept to accomplish the cosplay apparel up all by yourself,then are the apparel simple or harder to actualize is aswell what you accept to consider.Since you are the one that is traveling to put lots of time and activity into authoritative the costume, you care to baddest a appearance that you actually like and whose apparel are actually not actual difficult to create.For instance,Naruto cosplay actually are a nice best because Naruto cosplay apparel are simple to create.Do not accept your appearance based on appearance agnate to yourself.
http://www.molitop.com/
-1