Erreur windows "Boot\BCD'
Résolu
juju62540
Messages postés
459
Membre
Dernière intervention
-
tititeufteuf Messages postés 265 Date d'inscription Statut Membre Dernière intervention -
tititeufteuf Messages postés 265 Date d'inscription Statut Membre Dernière intervention -
Bonjour,
En allumant mon pc il y a 2 jours, j'ai eu le droit à ce beau message "Windows has encountered a problem communicating with a device connected
to your computer.
This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing.
Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.
File: \Boot\BCD.
Status: 0xc00000e9
Info: An unexpected i/o error has occurred"
Que puis-je faire ? Quel est le problème sachant que je pense sois au disque dur, sois a la carte mère.
Merci
En allumant mon pc il y a 2 jours, j'ai eu le droit à ce beau message "Windows has encountered a problem communicating with a device connected
to your computer.
This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing.
Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.
File: \Boot\BCD.
Status: 0xc00000e9
Info: An unexpected i/o error has occurred"
Que puis-je faire ? Quel est le problème sachant que je pense sois au disque dur, sois a la carte mère.
Merci
A voir également:
- This error can be caused by unplugging a removable storage
- Boot bcd 0xc00000e9 - Meilleures réponses
- Windows 10 file boot bcd error code 0xc00000e9 - Meilleures réponses
- Dual boot - Guide
- Clé boot windows - Guide
- Clé windows 8 - Guide
- Hiren's boot - Télécharger - Divers Utilitaires
- Montage video windows - Guide