Envoi de spam
Yaanic1988
Messages postés
51
Statut
Membre
-
Yaanic1988 Messages postés 51 Statut Membre -
Yaanic1988 Messages postés 51 Statut Membre -
Bonjour,
bonjour,
je pense que mon adresse mail est utilisée pour envoyer des spam. je viens de recevoir ce message
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
<ital>Delivery to the following recipients failed.
xxx@hotmail.com
xxx@hotmail.com </ital>
concernant ce message
Dear ,
This must be a good surprise for u to purchase online,brand new and original electrnics.U can have a look.
If you in large orders ,we can offer you some discount,and offer you a small gift ,it must be a joy and surprise for you.
If over 500USD,free shipping
If over 1500USD,a gift Apple Nano 8GB and free shipping(except motorbikes)
If over 2500USD.A gift :Apple Iphone 3GS 16GB and free shipping(except motorbikes)
If over 5000USD,10% discount,and free shipping(except motorbikes)
(www.beiwei-shop.com)
2010116wb
que je n'ai jamais envoyé. QUe dois je faire? Changer le mot de passe de mon mail? Un nettoyage du pc s'impose surement.... Merci de m'aider.
bonjour,
je pense que mon adresse mail est utilisée pour envoyer des spam. je viens de recevoir ce message
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
<ital>Delivery to the following recipients failed.
xxx@hotmail.com
xxx@hotmail.com </ital>
concernant ce message
Dear ,
This must be a good surprise for u to purchase online,brand new and original electrnics.U can have a look.
If you in large orders ,we can offer you some discount,and offer you a small gift ,it must be a joy and surprise for you.
If over 500USD,free shipping
If over 1500USD,a gift Apple Nano 8GB and free shipping(except motorbikes)
If over 2500USD.A gift :Apple Iphone 3GS 16GB and free shipping(except motorbikes)
If over 5000USD,10% discount,and free shipping(except motorbikes)
(www.beiwei-shop.com)
2010116wb
que je n'ai jamais envoyé. QUe dois je faire? Changer le mot de passe de mon mail? Un nettoyage du pc s'impose surement.... Merci de m'aider.
A voir également:
- Envoi de spam
- Spam messenger - Guide
- Spam whatsapp - Accueil - Messagerie instantanée
- Mcafee spam - Accueil - Piratage
- Votre envoi est en cours de transport vers son site de livraison - Forum Consommation & Internet
- Messagerie le bon coin bloquée par spam ✓ - Forum Consommation & Internet