Corrupted maps on my GPS

Solved
Walexx Posted messages 19 Status Member -  
Walexx Posted messages 19 Status Member -
Bonjour, j'ai besoin de vous car je viens d'acheter un Garmin Nuvi et j'ai la mise à jour de carte à vie, mais quand je démarre mon GPS, il me marque "aucune carte débloquée" et les cartes sont corrompues. J'ai fait toutes les mises à jour, etc.
Aidez-moi s'il vous plaît, merci d'avance.

1 answer

1. Anonymous user

Hello,

To manage your Garmin GPS, it's over here: https://www.garmin.com/fr-FR/account/
    --
    If we have answered your questions, please mark the discussion thread as resolved.
    0
    1. Walexx Posted messages 19 Status Member

Thank you, but how do I activate the card since I don't have a code... But on the GPS pack, it says free lifetime maps.
      0
    2. Anonymous user

When you sign up on the site, you are asked for the serial number, which confirms that you have taken a GPS with lifetime maps.
      After that, you connect the GPS to the computer, it is detected by the Garmin application, and you are offered to download the maps.
      0
    3. Walexx Posted messages 19 Status Member

D'accord, mais j'ai téléchargé les cartes via Garmin Express, mais quand j'allume mon GPS, il me dit qu'elles sont bloquées ou corrompues.
      0
    4. Anonymous user

If the cards are corrupted, you need to try again.
      0
    5. Walexx Posted messages 19 Status Member

J'ai contacté Garmin, ils m'ont dit que le GPS avait un problème et qu'il fallait que je l'envoie au SAV... Merci d'avoir essayé de m'aider ?
      0