Mail douteux d'Ali-Express

Résolu
Arkaniti Messages postés 46 Date d'inscription samedi 8 février 2014 Statut Membre Dernière intervention 21 juillet 2023 - Modifié par Arkaniti le 17/06/2015 à 20:58
Arkaniti Messages postés 46 Date d'inscription samedi 8 février 2014 Statut Membre Dernière intervention 21 juillet 2023 - 17 juin 2015 à 21:25
Bonsoir,

J'ai reçu ce mail assez étrange d'Ali-Express ce matin "Your order ******* has been frozen due to suspicious seller activity

Dear ********,

We have suspended this seller's account because we detected unsafe trading activities. All of your pending orders with this seller have been frozen for your security.

We have asked this supplier to provide supporting evidence, such as shipping documents and qualification certificates. If the supplier is unable to provide the evidence or if the evidence is insufficient, we will close the order and process the refund for you within 5 business days (In case of certain circumstance, the processing period may be extended).

We apologize for this inconvenience. At AliExpress we are committed to ensuring you enjoy a safe shopping experience. We will continue striving to improve. Your understanding and cooperation are highly appreciated, if you have any question or suggestion, please click here

Your understanding and cooperation are highly appreciated.

Sincerely,
AliExpress Trade Security Department
2015.06.17 00:16

This is an automated system email. Please do not reply to this email."

Savez-vous ce que cela signifie réellement ?
Merci d'avance.
A voir également:

2 réponses

madmyke Messages postés 52792 Date d'inscription dimanche 20 janvier 2008 Statut Modérateur Dernière intervention 22 avril 2024 12 047
17 juin 2015 à 20:59
Bonjour
Si cela provient bien de chez eux, et je ne vois pas pourquoi cene serait pas le cas, la raison me semble assez claire. Non ?

Bav
0