Traducteur néerlandais pour lettre
Résolu/Fermé
Deepypain
Messages postés
9
Membre
Dernière intervention
-
Chris 94 Messages postés 54087 Date d'inscription Statut Modérateur Dernière intervention - 30 mai 2010 à 16:57
Chris 94 Messages postés 54087 Date d'inscription Statut Modérateur Dernière intervention - 30 mai 2010 à 16:57
A voir également:
- Traducteur néerlandais pour lettre
- Clavier iphone chiffre et lettre - Guide
- Telecharger macro convertir chiffre en lettre excel - Télécharger - Tableur
- Traducteur photo gratuit - Guide
- Application pour écrire les chiffre en lettre - Télécharger - Outils professionnels
- Caractere speciaux lettre - Guide
2 réponses
Ik begin te wensen u een gelukkige verjaardag want ik heb niet de gelegenheid gehad om dit te doen sinds vorige donderdag, maar ik hoorde dat je ouders zijn gescheiden en je moeder gaat wonen met haar nieuwe vriend, die woont Amsterdam. Ik ben ongerust over u, want ik ben bang dat je niet weet deze beproeving. Ik weet dat het niet gemakkelijk, maar als je ouders geen ondersteuning meer en stellen zij de hele tijd, het is beter voor u dat u woont buiten het klimaat ondraaglijk. Ik ben gewend aan dit soort situaties, want ik heb verschillende vrienden die zijn geslaagd voor dit probleem, dus je hoeft niet je geen zorgen. Het is juist perspectief, denken dat er ergere dingen in het leven, en je hoeft niet te zorgen dat dit zo omdat je dat je ouders zijn gescheiden, zoals het is, omdat indien zij het niet eens regende. Je moet ook leren om de nieuwe vriend van je moeder weet dat, omdat het misschien wel leuk, net als zijn kinderen, omdat ik al een tennis clinic met hen en ze zijn erg leuk. Als je wilt kun je naar huis gaan om te praten en te spelen in twee weken, omdat Ik ben op vakantie op het moment ben ik bezig studeren voor mijn examens, kunt u ook met mij en mijn familie in Italië tijdens de maand augustus. Ik voeg je aan het einde van de brief een paar foto's van de vakantie of je geïnteresseerd bent. Antwoord mij zo snel als je kunt, of per post of koerier. Ik denk dat heel veel aan u en hopen dat u binnenkort in uw beste vorm. Met vriendelijke groet, Alexander. "