Bourrage de papier
steph
-
sussi Messages postés 2251 Statut Membre -
sussi Messages postés 2251 Statut Membre -
Bonjour,
Mon imprimante canon mp 180 m'indique quand je veux imprimer bourrage de papier. Cependant il n'y a rien. J'ai passer l'aspirateur pour enlever la poussière rien à faire elle ne veux pas fonctionner.
Merci pour votre aide
Mon imprimante canon mp 180 m'indique quand je veux imprimer bourrage de papier. Cependant il n'y a rien. J'ai passer l'aspirateur pour enlever la poussière rien à faire elle ne veux pas fonctionner.
Merci pour votre aide
1 réponse
bonjour j'èspére que vous lisez l'anglais mieux que moi j'ecris en français!
1. Turn the printer off.
2. Hold the Resume button (red circle in the triangle), add a printer (click Power) an indicator light green.
3. Hold the Power button and release the Resume button.
4. NOT releasing the Power button, double click Resume and release BOTH BUTTONS (Power and Resume).
5. Click Resume four times.
6. Click Power to confirm the selected action (reset counter absorber). Click Power again to disable the printer.
normalement c'est pour resetter l'imprimante
cordialement
Sussi
1. Turn the printer off.
2. Hold the Resume button (red circle in the triangle), add a printer (click Power) an indicator light green.
3. Hold the Power button and release the Resume button.
4. NOT releasing the Power button, double click Resume and release BOTH BUTTONS (Power and Resume).
5. Click Resume four times.
6. Click Power to confirm the selected action (reset counter absorber). Click Power again to disable the printer.
normalement c'est pour resetter l'imprimante
cordialement
Sussi