Bug xbox 360
Fermé
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
-
26 févr. 2009 à 13:45
Utilisateur anonyme - 23 avril 2011 à 14:42
Utilisateur anonyme - 23 avril 2011 à 14:42
A voir également:
- Bug xbox 360
- Bug yahoo mail - Accueil - Mail
- Code gta 4 xbox 360 - Guide
- Pilote manette xbox 360 - Télécharger - Pilotes & Matériel
- Xbox 360 ne lit plus les jeux ✓ - Forum Xbox 360
- Reinitialiser xbox 360 - Astuces et Solutions
6 réponses
NookZ
Messages postés
2138
Date d'inscription
jeudi 29 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
7 mars 2013
514
26 févr. 2009 à 13:46
26 févr. 2009 à 13:46
Renvoie-la au service client de microsoft, tu écoperas de quelques jours d'attente (au pire une semaine) et tu auras le droit à un an de garantie en plus car c'est un problème récurrent sur leurs consoles
Utilisateur anonyme
26 févr. 2009 à 20:21
26 févr. 2009 à 20:21
lol c'est les 3 leds rouge mon pote =p.
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
26 févr. 2009 à 20:24
26 févr. 2009 à 20:24
salut simon24 qu'est que les leds rouges viennent faires là?
NookZ
Messages postés
2138
Date d'inscription
jeudi 29 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
7 mars 2013
514
>
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
26 févr. 2009 à 20:29
26 févr. 2009 à 20:29
c'est le nom de ce fameux plantage de la XBOX 360. Pour ce qui est d'un MP c'est un message privé. Il suffit que tu cliques sur mon nom "NookZ" et que tu choisisses "lui envoyer un MP".
Ca m'embête pas de te traduire le message.
Ca m'embête pas de te traduire le message.
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
>
NookZ
Messages postés
2138
Date d'inscription
jeudi 29 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
7 mars 2013
26 févr. 2009 à 20:33
26 févr. 2009 à 20:33
Thank you for signing up for a Windows Live ID. Please follow the instructions below to confirm that you signed up for this account, or to cancel the account if you did not sign up.
CONFIRM ACCOUNT
To help prevent unauthorized account creation, we need you to confirm your e-mail address. We will use this e-mail address to send you important messages about your account. Also, some Windows Live ID sites and services may require a confirmed e-mail address.
To confirm this e-mail address, select and copy the following link. Open a browser and paste the link in the address bar. Press Enter or Return on your keyboard and follow the instructions that display.
http://accountservices.msn.com/...
CANCEL ACCOUNT
If you didn't sign up for the account with this e-mail address and want to cancel the account, select and copy the following link. Open a browser and paste the link in the address bar. Press Enter or Return on your keyboard and follow the instructions that display.
http://accountservices.msn.com/...
IMPORTANT
To help keep your personal information safe, Microsoft recommends that you never enter your credentials (e-mail and password) at a site you reached by clicking a link in an email. Instead of clicking the link, copy the address and paste it into the address bar in your web browser. While we may send e-mail that contains links, the links are provided for convenience only.
Windows Live ID is committed to protecting your privacy. We encourage you to review the Privacy Statement at
https://accountservices.passport.net/PPPrivacyStatement.srf?lc=1033.
For more information, go to the Windows Live ID home page at
https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?lc=1033.
To request more help, contact Customer Support at
https://accountservices.passport.net/CustomerSupport.srf?lc=1033.
Thank you,
Windows Live ID Customer Support
NOTE:
Please do not reply to this message, which was sent from an unmonitored e-mail
address. Mail sent to this address cannot be answered.
Thank you for signing up for a Windows Live ID.
Use the e-mail address (Alexis.FELIX@c-soustons.landes.org) and password you provided during sign-up to sign in at any site or service where you see the Windows Live ID logo.
This e-mail message contains important information on how to use your account, including what to do if you forget your password. Please save or print a copy so you can refer to it later.
TO SIGN IN
Click the sign in link at any participating site, and then type your e-mail address and password in the sign in box.
You can also sign in with a single click, by choosing to save your e-mail address and password on your computer when you sign in.
TO SIGN OUT
Click the sign-out link at any participating site to sign out of all Windows Live ID sites.
OTHER IMPORTANT LINKS
You can sign into Account Services from the Windows Live ID home page at:
https://accountservices.passport.net/?lc=1033
At Account Services you can see more useful information, and view or change your profile.
IF YOU FORGET YOUR PASSWORD
You can reset your password at Account Services. We strongly recommend choosing a question and a secret answer, and an alternate e-mail address where you can have Windows Live ID send you a password reset message. To create these password safeguards, go to the Credentials page of Account Services.
To reset your password, go to Account Services, click Forgot Your Password, and follow the instructions on the screen.
Windows Live ID is committed to protecting your privacy. We encourage you to review the Privacy Statement at
https://accountservices.passport.net/PPPrivacyStatement.srf?lc=1033
If you have questions regarding the Privacy Statement, send an e-mail message to passpriv@microsoft.com.
To request more help, contact Customer Support at https://accountservices.passport.net/CustomerSupport.srf?lc=1033.
Thank you for using Windows Live ID!
Windows Live ID Customer Support
NOTE:
Please do not reply to this message, which was sent from an unmonitored e-mail address. Mail sent to this address cannot be answered
voilà et merci mais c'est pas pressé t'inkiète pas
CONFIRM ACCOUNT
To help prevent unauthorized account creation, we need you to confirm your e-mail address. We will use this e-mail address to send you important messages about your account. Also, some Windows Live ID sites and services may require a confirmed e-mail address.
To confirm this e-mail address, select and copy the following link. Open a browser and paste the link in the address bar. Press Enter or Return on your keyboard and follow the instructions that display.
http://accountservices.msn.com/...
CANCEL ACCOUNT
If you didn't sign up for the account with this e-mail address and want to cancel the account, select and copy the following link. Open a browser and paste the link in the address bar. Press Enter or Return on your keyboard and follow the instructions that display.
http://accountservices.msn.com/...
IMPORTANT
To help keep your personal information safe, Microsoft recommends that you never enter your credentials (e-mail and password) at a site you reached by clicking a link in an email. Instead of clicking the link, copy the address and paste it into the address bar in your web browser. While we may send e-mail that contains links, the links are provided for convenience only.
Windows Live ID is committed to protecting your privacy. We encourage you to review the Privacy Statement at
https://accountservices.passport.net/PPPrivacyStatement.srf?lc=1033.
For more information, go to the Windows Live ID home page at
https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?lc=1033.
To request more help, contact Customer Support at
https://accountservices.passport.net/CustomerSupport.srf?lc=1033.
Thank you,
Windows Live ID Customer Support
NOTE:
Please do not reply to this message, which was sent from an unmonitored e-mail
address. Mail sent to this address cannot be answered.
Thank you for signing up for a Windows Live ID.
Use the e-mail address (Alexis.FELIX@c-soustons.landes.org) and password you provided during sign-up to sign in at any site or service where you see the Windows Live ID logo.
This e-mail message contains important information on how to use your account, including what to do if you forget your password. Please save or print a copy so you can refer to it later.
TO SIGN IN
Click the sign in link at any participating site, and then type your e-mail address and password in the sign in box.
You can also sign in with a single click, by choosing to save your e-mail address and password on your computer when you sign in.
TO SIGN OUT
Click the sign-out link at any participating site to sign out of all Windows Live ID sites.
OTHER IMPORTANT LINKS
You can sign into Account Services from the Windows Live ID home page at:
https://accountservices.passport.net/?lc=1033
At Account Services you can see more useful information, and view or change your profile.
IF YOU FORGET YOUR PASSWORD
You can reset your password at Account Services. We strongly recommend choosing a question and a secret answer, and an alternate e-mail address where you can have Windows Live ID send you a password reset message. To create these password safeguards, go to the Credentials page of Account Services.
To reset your password, go to Account Services, click Forgot Your Password, and follow the instructions on the screen.
Windows Live ID is committed to protecting your privacy. We encourage you to review the Privacy Statement at
https://accountservices.passport.net/PPPrivacyStatement.srf?lc=1033
If you have questions regarding the Privacy Statement, send an e-mail message to passpriv@microsoft.com.
To request more help, contact Customer Support at https://accountservices.passport.net/CustomerSupport.srf?lc=1033.
Thank you for using Windows Live ID!
Windows Live ID Customer Support
NOTE:
Please do not reply to this message, which was sent from an unmonitored e-mail address. Mail sent to this address cannot be answered
voilà et merci mais c'est pas pressé t'inkiète pas
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
>
NookZ
Messages postés
2138
Date d'inscription
jeudi 29 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
7 mars 2013
26 févr. 2009 à 20:38
26 févr. 2009 à 20:38
a merde désolé je croi que je les ai pas envoyés en MP et jen'est pas trouvés
NookZ
Messages postés
2138
Date d'inscription
jeudi 29 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
7 mars 2013
514
26 févr. 2009 à 20:39
26 févr. 2009 à 20:39
ok donc le seul truc important c'est ça :
CONFIRM ACCOUNT
To help prevent unauthorized account creation, we need you to confirm your e-mail address. We will use this e-mail address to send you important messages about your account. Also, some Windows Live ID sites and services may require a confirmed e-mail address.
To confirm this e-mail address, select and copy the following link. Open a browser and paste the link in the address bar. Press Enter or Return on your keyboard and follow the instructions that display.
http://accountservices.msn.com/
il faut que tu copies le lien puis que tu le colles dans la barre d'adresse de ton navigateur pour confirmer la création de ton compte
CONFIRM ACCOUNT
To help prevent unauthorized account creation, we need you to confirm your e-mail address. We will use this e-mail address to send you important messages about your account. Also, some Windows Live ID sites and services may require a confirmed e-mail address.
To confirm this e-mail address, select and copy the following link. Open a browser and paste the link in the address bar. Press Enter or Return on your keyboard and follow the instructions that display.
http://accountservices.msn.com/
il faut que tu copies le lien puis que tu le colles dans la barre d'adresse de ton navigateur pour confirmer la création de ton compte
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
26 févr. 2009 à 20:42
26 févr. 2009 à 20:42
tu parle de la barre en haut de la page (http://www............)?
NookZ
Messages postés
2138
Date d'inscription
jeudi 29 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
7 mars 2013
514
>
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
27 févr. 2009 à 09:00
27 févr. 2009 à 09:00
oui c'est ça
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
>
NookZ
Messages postés
2138
Date d'inscription
jeudi 29 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
7 mars 2013
27 févr. 2009 à 16:35
27 févr. 2009 à 16:35
salut et aprés c'est tout?
Utilisateur anonyme
27 févr. 2009 à 18:07
27 févr. 2009 à 18:07
en réponse : les 3 leds rouges sont ce que appelles des "barres" non ?
fraknibal
Messages postés
67
Date d'inscription
vendredi 2 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
8 mai 2009
34
27 févr. 2009 à 18:22
27 févr. 2009 à 18:22
Ouais, mais surtout, n'essaie pas de la réparer toi même, tu perdrais la guarantie, débranche tout et rebranche tout, si ça marche tjrs pas, appelle le SAV, ils te remplace la console gratuitement ! (0 800 91 52 74 )
fraknibal
Messages postés
67
Date d'inscription
vendredi 2 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
8 mai 2009
34
>
fraknibal
Messages postés
67
Date d'inscription
vendredi 2 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
8 mai 2009
27 févr. 2009 à 18:25
27 févr. 2009 à 18:25
Attention ! le SAV ne prends pas ta console si : elle a déja été ouvertes ou si elle n'est plus sous guaranti (la 360 est guarantie 3 ans, regarde la date de fabrication a l'arrière de le console).
Essaie aussi de voir ton code d'erreur pour déterminer d'ou vient le pb : ca peut n'être qu'une surchauffe.
Essaie aussi de voir ton code d'erreur pour déterminer d'ou vient le pb : ca peut n'être qu'une surchauffe.
Vous n’avez pas trouvé la réponse que vous recherchez ?
Posez votre question
Utilisateur anonyme
27 févr. 2009 à 18:24
27 févr. 2009 à 18:24
Ouais moi j'ai appelé 5 foi le SAV toujours rien...
fraknibal
Messages postés
67
Date d'inscription
vendredi 2 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
8 mai 2009
34
27 févr. 2009 à 18:29
27 févr. 2009 à 18:29
Ben surtout, si ta console est encore sous guaranti, n'essaie rien !
Appelle le SAV une autre fois.
Si tu est sure qu'elle est sous guarrantie, va sur le lien suivant, c'est un envoi direct en réparation sans passer par le SAV : https://beta.support.xbox.com/?icid=furl_Home
c'est en haut à droite dans "réparer votre console".
Appelle le SAV une autre fois.
Si tu est sure qu'elle est sous guarrantie, va sur le lien suivant, c'est un envoi direct en réparation sans passer par le SAV : https://beta.support.xbox.com/?icid=furl_Home
c'est en haut à droite dans "réparer votre console".
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
>
fraknibal
Messages postés
67
Date d'inscription
vendredi 2 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
8 mai 2009
27 févr. 2009 à 21:24
27 févr. 2009 à 21:24
salut les mecs mais moi je l'ai acheté sur price minister etj'ai aucun papiers alors ........aidez moi svp
fraknibal
Messages postés
67
Date d'inscription
vendredi 2 janvier 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
8 mai 2009
34
>
alexis du 40
Messages postés
12
Date d'inscription
jeudi 26 février 2009
Statut
Membre
Dernière intervention
27 février 2009
27 févr. 2009 à 22:05
27 févr. 2009 à 22:05
Tu t'en fous des papiers c'est pas important. Si ta console n'a pas été ouverte, c'est bon. Les papiers, c'est la guaranti du magasin.
salut tout le monde ! ben en fait ma xbox a un ptit probleme mais malheuresement elle n'est plus sous garantie , donc je voulais savoir si : si on lenvoi a microsoft, est-ce qu'ils la répare et te font payer ou autre chose je ne sais pas ! est-ce que quelqu'un pourrait me dire s'il vous plait ? MERCI D'AVANCE!!
26 févr. 2009 à 13:57
26 févr. 2009 à 13:59
voilà
26 févr. 2009 à 14:03
26 févr. 2009 à 14:04
26 févr. 2009 à 14:08