Problème De Connexion Google "Vérifiez la connexion et réessayez
Résolu
MisterFreezy37
Messages postés
6
Date d'inscription
Statut
Membre
Dernière intervention
-
MisterFreezy37 Messages postés 6 Date d'inscription Statut Membre Dernière intervention -
MisterFreezy37 Messages postés 6 Date d'inscription Statut Membre Dernière intervention -
Bonjour,
J'ai un problème sur mon Samsung Galaxy Tab 4 SM-T230 car quand je vais par exemple sur YouTube Google play store il me met "Vérifiez la connexion et réessayez" s'il vous plaît aidez moi!!!
J'ai un problème sur mon Samsung Galaxy Tab 4 SM-T230 car quand je vais par exemple sur YouTube Google play store il me met "Vérifiez la connexion et réessayez" s'il vous plaît aidez moi!!!
A voir également:
- Problème De Connexion Google "Vérifiez la connexion et réessayez
- Gmail connexion - Guide
- Google maps satellite - Guide
- Chromecast connexion - Guide
- Dns google - Guide
- Google maps - Guide
3 réponses
En fait j'ai supprimé les données et forcé l'arrêt des framework des services Google play!!!Et je voudrais le mettre à jour pour réinstaller les framework des services Google play!!!
Go ici :
https://www.nextpit.com/google-play-not-working
Look ceci :
8. For rooted users: edit hosts file
If the Play Store won't load for you and your device is rooted, you have an even simpler solution at hand: just modify your Hosts file for a quick fix.
Go to your preferred file manager, then navigate to system/etc/hosts and select the Edit option (this will vary between devices).
Add a hashtag (#) to the front of the second set of numbers and save your changes (i.e. change from 127.0.0.1 to #127.0.0.1). Reboot your device, re-add your Google account and your Google Play Store problems should be fixed.
Did these work for you? Do you have any other advice to get the Google Play Store working again? Let us know in the comments.
https://www.nextpit.com/google-play-not-working
Look ceci :
8. For rooted users: edit hosts file
If the Play Store won't load for you and your device is rooted, you have an even simpler solution at hand: just modify your Hosts file for a quick fix.
Go to your preferred file manager, then navigate to system/etc/hosts and select the Edit option (this will vary between devices).
Add a hashtag (#) to the front of the second set of numbers and save your changes (i.e. change from 127.0.0.1 to #127.0.0.1). Reboot your device, re-add your Google account and your Google Play Store problems should be fixed.
Did these work for you? Do you have any other advice to get the Google Play Store working again? Let us know in the comments.
Réponse pour meuhlol:Oui.