Probleme hotmail

Résolu/Fermé
Linko360 Messages postés 367 Date d'inscription jeudi 15 janvier 2009 Statut Membre Dernière intervention 14 octobre 2015 - 16 juil. 2011 à 19:16
Linko360 Messages postés 367 Date d'inscription jeudi 15 janvier 2009 Statut Membre Dernière intervention 14 octobre 2015 - 26 juil. 2011 à 02:22
Bonjour,


Je recoit des mails de retour comme celui ci dessous, alors que je n'est jamais envoyer ces mail ! comment faire pour supprimer les envoi ? Merci

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

MCTJM@hotmail.com



--Pièce jointe du message transmise--
From: wowaccountadmin@blizzard.com
To: MCTJM@hotmail.com
Subject: Battle.net Account - Contact Information Updated
Date: Sat, 16 Jul 2011 15:50:17 +0800


?Hello ,

This is an automated notification regarding your Battle.net
account. Some or all of your contact information was recently modified through
Battle.net
Account Management. If you recently made changes to your account
information, please disregard this automatic notification.

You can log
in to Account Management at the following
link to review your account settings:
https://us.battle.net/login/en/?ref=https%3A%2F%2Fus.battle.net%2Faccount%2Fmanagement%2Fwow%2Fdashboard.html%3Fregion%3DUS%26accountName%3DKINGOFTHAT&app=bam&cr=true


If you cannot sign into Account Management using the link
above, or if unauthorized changes continue to occur, click
here for answers to Frequently Asked Questions or contact the
Blizzard Billing & Account Services team.

Account security is solely
the responsibility of the account holder. Please be advised that in the event of
a compromised account, Blizzard representatives will typically lock the account.
In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID
materials before releasing the account for play.

Regards,

The
Battle.net Support Team
Blizzard Entertainment
Online
Privacy Policy



6 réponses

Profil bloqué
16 juil. 2011 à 19:19
Bonjour signales les comme spam -courrier indésirable- et tu ne devrai jamais les voir .

En revanche essayes de ne plus t'inscrire sur n'importe quel site, vérifie et rentre une autre adresse pas la tienne que tu utilises souvent !
1
raleuboleu Messages postés 5022 Date d'inscription mercredi 13 décembre 2006 Statut Membre Dernière intervention 14 mars 2012 79
16 juil. 2011 à 22:20
exactement ! tout site où tu vois la demande de ton compte msn et pire le MOT DE PASSE ! nan tu vire déjà ! sinan a quoi bon faire 1 mot de passe ????!!!!!!!!!!!
0
Linko360 Messages postés 367 Date d'inscription jeudi 15 janvier 2009 Statut Membre Dernière intervention 14 octobre 2015 21
16 juil. 2011 à 22:31
Je fait très attention a ne pas donner mon mail voir mon mot de passe sur n'importe quel site, et je ne connais pas batte.net
0
Linko360 Messages postés 367 Date d'inscription jeudi 15 janvier 2009 Statut Membre Dernière intervention 14 octobre 2015 21
16 juil. 2011 à 19:30
hum je me suis peut etre mal expliquer, dans ma boite d'envoi j'ai une serie de mail que "j'aurais" envoyer.

Et ces mails me revienne sur les adresses qui n'existe pas...

voici un mail que j'aurais envoyer :

"?Hello ,

This is an automated notification regarding your Battle.net account. Some or all of your contact information was recently modified through Battle.net Account Management. If you recently made changes to your account information, please disregard this automatic notification.

You can log in to Account Management at the following link to review your account settings:
https://us.battle.net/login/en/?ref=https%3A%2F%2Fus.battle.net%2Faccount%2Fmanagement%2Fwow%2Fdashboard.html%3Fregion%3DUS%26accountName%3DKINGOFTHAT&app=bam&cr=true

If you cannot sign into Account Management using the link above, or if unauthorized changes continue to occur, click here for answers to Frequently Asked Questions or contact the Blizzard Billing & Account Services team.

Account security is solely the responsibility of the account holder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives will typically lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.

Regards,

The Battle.net Support Team
Blizzard Entertainment
Online Privacy Policy"
1
Linko360 Messages postés 367 Date d'inscription jeudi 15 janvier 2009 Statut Membre Dernière intervention 14 octobre 2015 21
26 juil. 2011 à 02:22
J'ai changer mon mot de passe, plus de message il y a peut être un lien
0
M4X0U Messages postés 201 Date d'inscription jeudi 14 juillet 2011 Statut Membre Dernière intervention 6 juin 2013 8
16 juil. 2011 à 19:16
Je croit que tu doit renvoyer un message en ecrivant : Stop
0
raleuboleu Messages postés 5022 Date d'inscription mercredi 13 décembre 2006 Statut Membre Dernière intervention 14 mars 2012 79
16 juil. 2011 à 22:51
oui mais explique comment faire .............
0

Vous n’avez pas trouvé la réponse que vous recherchez ?

Posez votre question
Linko360 Messages postés 367 Date d'inscription jeudi 15 janvier 2009 Statut Membre Dernière intervention 14 octobre 2015 21
16 juil. 2011 à 23:17
A qui je le renvoi puisque c'est comme si c'était moi qui envoyer les mails...
0
M4X0U Messages postés 201 Date d'inscription jeudi 14 juillet 2011 Statut Membre Dernière intervention 6 juin 2013 8
17 juil. 2011 à 15:57
Ha Chaud !
0