Battlefield Bad company Live
Powneiid
Messages postés
5
Statut
Membre
-
AkaX75 -
AkaX75 -
Bonjour,
J'ai un gros problème qui m'empeche de jouer en live sur xbox 360
A " Battlefield Bad Company "
Quand je veux me connecter je dois accepter un réglement / lois ...
Mais quand je l'accepte Sa me marque:
"Nouveau compte"
Votre profil de joueur ne dispose pas des autorisations requise pour accéder à la fonction xbox live.
Soul calibur et gears of war 1 & 2 Marche trés bien en live !
Help please!
J'ai un gros problème qui m'empeche de jouer en live sur xbox 360
A " Battlefield Bad Company "
Quand je veux me connecter je dois accepter un réglement / lois ...
Mais quand je l'accepte Sa me marque:
"Nouveau compte"
Votre profil de joueur ne dispose pas des autorisations requise pour accéder à la fonction xbox live.
Soul calibur et gears of war 1 & 2 Marche trés bien en live !
Help please!
A voir également:
- Battlefield Bad company Live
- Windows live mail - Télécharger - Mail
- L'équipe live tv comment ça marche - Accueil - TV & Vidéo
- Asus live update - Télécharger - Utilitaires
- Windows live photo gallery - Télécharger - Albums photo
- Windows live messenger - Télécharger - Messagerie
5 réponses
Nan mais c'est abusay la c'est dégeulasse si sur Call of Duty tout ceux qui avaient moins de 18ans ne pouvaient pas jouer .... Moi j'ai 15ans et je vais avoir 16 ans en septembre je me suis dit "super je pourrais jouer a battlefield3" et ben non celui ci sera interdit aux moins de 18ans !!!! nan mais sérieux moi y'a mon père de 45ans qui i joue a la xbox aussi ils ont qu'a nous mettre un code parental et voila mais nous bloquer l'acces au live c'est completement con surtout qu'on peut jouer au mode offline....
Vous n’avez pas trouvé la réponse que vous recherchez ?
Posez votre question
"Hello,
Thanks for contacting EA Online Support
We are currently experiencing several temporary issues related to DICE's attempts to increase Battlefield: Bad Company 2 server capacity across the board. This may be impacting your game if you were previously able to play the game successfully but are now experiencing:
trouble connecting to an EA Account,
trouble connecting when you click to join a server,
stats temporarily being reset after disconnecting,
a repeat prompt for your serial number when attempting to reconnect to your profile,
Please remain patient because it's a temporary Issue as our engineer is working to resolve our capacity for this issues and to make Battlefield: Bad Company 2 an enjoyable experience for all of our players.It will be solved within a hour or as soon as possible..
If you have any further questions or concerns please reply to this email or visit our extensive knowledge base online at http://support.ea.com.
Sincerely"
Thanks for contacting EA Online Support
We are currently experiencing several temporary issues related to DICE's attempts to increase Battlefield: Bad Company 2 server capacity across the board. This may be impacting your game if you were previously able to play the game successfully but are now experiencing:
trouble connecting to an EA Account,
trouble connecting when you click to join a server,
stats temporarily being reset after disconnecting,
a repeat prompt for your serial number when attempting to reconnect to your profile,
Please remain patient because it's a temporary Issue as our engineer is working to resolve our capacity for this issues and to make Battlefield: Bad Company 2 an enjoyable experience for all of our players.It will be solved within a hour or as soon as possible..
If you have any further questions or concerns please reply to this email or visit our extensive knowledge base online at http://support.ea.com.
Sincerely"