How to disable symantec?
Solved
Hardmana
Posted messages
60
Status
Member
-
hafida -
hafida -
Hello everyone,
I have Symantec and I downloaded Call of Duty, but it refuses to open. It's because of Symantec !! It displays this message:
"Auto-protect has blocked Backdoor.IRC.Bot as a security risk. Your computer is protected."
How do I disable Symantec please??
Thanks for your replies!
I have Symantec and I downloaded Call of Duty, but it refuses to open. It's because of Symantec !! It displays this message:
"Auto-protect has blocked Backdoor.IRC.Bot as a security risk. Your computer is protected."
How do I disable Symantec please??
Thanks for your replies!
Configuration: Windows Vista Internet Explorer 7.0
4 answers
When you want to play, right-click on the Norton icon in the system tray and choose to disable the real-time protection, then launch the game, and normally you shouldn't be bothered anymore. But do not disable the antivirus in its control panel; it's too risky to have a viral attack as soon as the PC connects.
How to get a refund for an order that was never installed but was charged by Visa in January
I have searched your entire site but can never find a destruction letter, please send me one by email
Thank you
I have searched your entire site but can never find a destruction letter, please send me one by email
Thank you
J'ai eu ce problème il y a quelque temps. Soit tu formates ton disque dur mais tu vas perdre tous tes fichiers, sauf si tu les graves sur ton CD-ROM qui t'est donné quand tu achètes ton PC. Ou ce que je te conseille, c'est d'enlever ton antivirus.
Tu vas dans le panneau de configuration, ensuite tu cliques sur modifier ou supprimer. Toute ta liste de fichiers s'affiche et tu supprimes ton antivirus Norton. Et après avoir fait ça, tu vas dans Google, tu cherches Avast et tu cliques sur Avast.01 édition familiale. Tu le télécharges et c'est gratuit, mais assure-toi bien que tu as supprimé Norton et tu verras que Symantec n'apparaîtra plus. J'ai eu du mal à l'enlever, mais un collègue m'a expliqué comment faire et ça a bien marché. Allez, bon courage.
Tu vas dans le panneau de configuration, ensuite tu cliques sur modifier ou supprimer. Toute ta liste de fichiers s'affiche et tu supprimes ton antivirus Norton. Et après avoir fait ça, tu vas dans Google, tu cherches Avast et tu cliques sur Avast.01 édition familiale. Tu le télécharges et c'est gratuit, mais assure-toi bien que tu as supprimé Norton et tu verras que Symantec n'apparaîtra plus. J'ai eu du mal à l'enlever, mais un collègue m'a expliqué comment faire et ça a bien marché. Allez, bon courage.
See you and thanks again for your reply!