Ma mini camera ne fonctione pas
Résolu/Fermé
A voir également:
- Mini camera sq11 mode d'emploi français
- V380 pro camera mode d'emploi en francais - Forum Caméra
- Mode d'emploi - Guide
- Lire le coran en français pdf - Télécharger - Histoire & Religion
- Mode sécurisé freebox ✓ - Forum Freebox
- Tubidy rap francais - Forum Musique / Radio / Clip
15 réponses
Bonjour à tous,
J'ai également acheté ce petit appareil il y a quelques jours et j'ai eu le même problème. Open driver failed. Le mien se nomme MarsCam Les recherches que j'ai fait sur le web m'ont permis de voir que je n'étais pas seul. J'ai alors décidé de communiquer avec la compagnie qui vend cette caméra, Bell Automotive Product Inc. Un top en frai de service à la clientelle, un exemple que devrait suivre toutes les compagnies. Voici l'intégrale de la réponse que j'ai reçu en dedans de 24 heures. Allé sur le lien et votre caméra si elle fait comme la mienne devrait fonctionnée en dedans de 2 minutes.
Hello,
Thank you for contacting Bell Automotive Products. We apologize you are experiencing this. Please make sure the operating system being used is Window XP or older. This does not support MAC or MS Vista. Remember to always have fresh new batteries prior to taking photos and uploading photos if not you may lose you pictures.
Try the new drivers / software link below provided by the manufacture:
http://www.china-uat.com/shopimages/12519/xml/setup_HE513A.exe
Make sure to follow these steps provided by the manufacture:
Install the software first before plugging the camera into the USB port.
1) You must load the software first.
a) Insert the disc provided OR DOWNLOAD new drivers from above link (if a message comes up click 'continue')
b) Then load the Photo Impressions software
2) After loading the drivers and software, restart your computer (Do Not plug the camera into the USB port yet).
3) Once computer is completed restarted and completed with all its updates, plug the camera into the USB port. (This must be done last, after all the software was installed and after restarting the computer.
NOTE: If this sequence is not followed and you receive an error, you must uninstall the drivers and start the process over completely and correctly.
If this doesn't fix the problem please contact us or return the product to the place of purchase for a refund or exchange. We're sorry for the inconvenience this has caused.
Regards,
Gloria Ginsburg
Customer Service Representative
Bell Automotive Products, Inc.
8388 East Harford Drive, Ste. 102
Scottsdale, AZ 85255
J'ai également acheté ce petit appareil il y a quelques jours et j'ai eu le même problème. Open driver failed. Le mien se nomme MarsCam Les recherches que j'ai fait sur le web m'ont permis de voir que je n'étais pas seul. J'ai alors décidé de communiquer avec la compagnie qui vend cette caméra, Bell Automotive Product Inc. Un top en frai de service à la clientelle, un exemple que devrait suivre toutes les compagnies. Voici l'intégrale de la réponse que j'ai reçu en dedans de 24 heures. Allé sur le lien et votre caméra si elle fait comme la mienne devrait fonctionnée en dedans de 2 minutes.
Hello,
Thank you for contacting Bell Automotive Products. We apologize you are experiencing this. Please make sure the operating system being used is Window XP or older. This does not support MAC or MS Vista. Remember to always have fresh new batteries prior to taking photos and uploading photos if not you may lose you pictures.
Try the new drivers / software link below provided by the manufacture:
http://www.china-uat.com/shopimages/12519/xml/setup_HE513A.exe
Make sure to follow these steps provided by the manufacture:
Install the software first before plugging the camera into the USB port.
1) You must load the software first.
a) Insert the disc provided OR DOWNLOAD new drivers from above link (if a message comes up click 'continue')
b) Then load the Photo Impressions software
2) After loading the drivers and software, restart your computer (Do Not plug the camera into the USB port yet).
3) Once computer is completed restarted and completed with all its updates, plug the camera into the USB port. (This must be done last, after all the software was installed and after restarting the computer.
NOTE: If this sequence is not followed and you receive an error, you must uninstall the drivers and start the process over completely and correctly.
If this doesn't fix the problem please contact us or return the product to the place of purchase for a refund or exchange. We're sorry for the inconvenience this has caused.
Regards,
Gloria Ginsburg
Customer Service Representative
Bell Automotive Products, Inc.
8388 East Harford Drive, Ste. 102
Scottsdale, AZ 85255
Jean-François Pillou
Fondateur de CommentCaMarche.net
4 mai 2008 à 00:59
à la prochaine peut-être
salut
mik
15 mai 2008 à 09:47
16 mai 2008 à 23:39
Ton problème ne semble pas être le même que le mien.
Est-ce que tu a suivis les instructions d'instalation ?
Si tu es sur MS Vista la caméra n'est pas suportée.
Il faut isntaller le driver en premier.
Ensuite installer le software d'impression de photo
Ensuite rebooter ton PC.
Puis connecter la caméra au port USB en tout dernier.
Si ça ne fonctionne toujours pas la personne de chez Bell Automotive Products m'a dit de retouner l'appareil au magasin et tu auras un remboursement.
Bonne Chance