Camera Bushnell 119877

Tchoa09 Messages postés 1 Date d'inscription   Statut Membre Dernière intervention   -  
baladur13 Messages postés 47817 Date d'inscription   Statut Modérateur Dernière intervention   -

Bonjour,

Problème lors de la mise à jour de version de la camera depuis, plus d'affichage en mode Setup, plus d'accés à la carte SD par mon ordinateur.

Quelqu'un peut il m'aider

Merci

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2 réponses

Panth33ra Messages postés 21940 Date d'inscription   Statut Membre Dernière intervention   Ambassadeur 1 995
 
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Tchoa09
 

Bonjour,

C'est exactement celle la.

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baladur13 Messages postés 47817 Date d'inscription   Statut Modérateur Dernière intervention   13 691
 
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Tchoa09
 

Bonsoir

Tout a fait  avec les deux fichiers à installer sur la carte memoire et la procédure ci dessous à appliquer

2017 TROPHY CAM AGGRESSOR

Please read the below instructions completely before starting. Failure to follow the directions will result in a bricked camera that will no longer operate and is irreversible.

  • Insert an SD card into the computer. If any files exist on the SD card, it is recommended to back up the files and format the card

  • Copy the “.BRN” and “.ena” files to an empty SD card.

  • Safely remove/eject the SD card from the computer once the files have been copied.

  • With the camera turned OFF, put the SD card and 8 fresh batteries into the camera.

  • Press and hold the ▲ button.

  • While holding the ▲ button, slide the power switch to SETUP.

  • A green LED (on the front of the camera) will begin flashing and you can release the ▲ button. The green LED is located in the same location as the Red PIR indicating LED, which will flash as well when motion is detected.

  • When the Green LED stops flashing, the update is complete.

  • Turn the camera off, let sit for 5-10 seconds, and then turn back to setup.

You can now setup the camera as normal, but will now have the option to change the camera from dynamic video capture to 5-60 second video clips.

Mais ça ne marche pas et cela m'a planté complètement la camera....qui est devenue une boite en plastique inutile

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baladur13 Messages postés 47817 Date d'inscription   Statut Modérateur Dernière intervention   13 691 > Tchoa09
 

SI c'est la bonne mise à jour et s'il n'y a pas eu de loupé dans la procédure, je ne peux que vous conseiller de joindre Bushnell  ou un de leur représentant en France afin de voir avec eux s'il y a un moyen de sauver la caméra. et comment y arriver.

Voir https://www.service-client.fr/marque/Bushnell

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