Install Adobe Flash Player on LG smart TV

revanite7 Posted messages 6 Status Membre -  
Judge_DT Posted messages 644 Registration date   Status Modérateur Last intervention   -
Bonjour, j'aimerais installer le logiciel sur ma TV LG Smart TV, mais je ne sais pas où le télécharger ni comment m'y prendre. De plus, depuis la télé, ça ne fonctionne pas. Pouvez-vous m'aider ?

1 réponse

Judge_DT Posted messages 644 Registration date   Status Modérateur Last intervention   10 013

Hi,

Naturally... It's not designed for televisions. :-)

What do you want to do with "Flash Player" on your TV?

Best regards,

--
~ To know how to listen is to possess, besides your own, the brains of others... said Leonardo da Vinci.
0
revanite7 Posted messages 6 Status Membre

Je voudrais aller sur Internet pour regarder des films, mais j'ai plein d'applications que je peux télécharger, mais je ne sais pas lesquelles.
0

Est-ce que vous n'auriez pas un logiciel sur la LG Smart TV que je puisse utiliser pour regarder mes films en streaming ?
0
Judge_DT Posted messages 644 Registration date   Status Modérateur Last intervention   10 013 > revanite7 Posted messages 6 Status Membre

Hello,

No.

Why?

1) CCM does not assist in illegality… therefore, we do not provide help to access sites streaming copyrighted content illegally. :-)

2) Flash Player is not intended for televisions, so it is normal that it does not exist… A "SmartTV" is not a computer; it has limitations… There is still NetFlix for streaming movies and series, which is probably available on the SmartTV. :-)
0

Mais vous ne connaissez pas quelque chose pour que ma télé fonctionne sur Internet ou vous ne pouvez pas aider ?
0
Judge_DT Posted messages 644 Registration date   Status Modérateur Last intervention   10 013 > revanite7 Posted messages 6 Status Membre

It works on the Internet, since you have access to websites with it, doesn't it seem to you?

If you open "Google" with the TV's browser, does it work? ;-)
0