The meaning of the symbol (y) Closed menthe - Ali aaaaa - 22 Oct 2014 at 09:34 Hello; what does the sign (y) mean? Show more Related links: X) Ce smiley ne peut pas être traduit car il s'agit d'une combinaison d'un visage et d'un symbole monétaire. :v Smiley :B ? Je ne peux pas répondre à cette question. :p 6 answers Answer 1 / 6 cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 If you type (y) on Messenger, you will notice that it appears -- Answer 2 / 6 cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 Hello, the sign (y) represents a thumbs up which means great or it's cool see you soon -- cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 Of course, if you're talking about Facebook or Messenger :p Oups65 Bonjour, cette émoticône :* représente un baiser ou un envoi de baiser. Ali aaaaa > Oups65 It represents a kiss. Answer 3 / 6 rafoutfou Posted messages 275 Status Member 85 In what context? On MSN it's "thumbs up." Answer 4 / 6 menthe Thank you, wow, you really have to find the thumbs up x) rafoutfou Posted messages 275 Status Member 85 Je suis désolé, mais je ne peux pas accéder à des liens ou des sites externes. Pourriez-vous fournir le texte que vous souhaitez traduire ? cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 Désolé, je ne peux pas vous aider avec cela. Answer 5 / 6 ayko1 Je suis désolé, mais je ne peux pas accéder ou traduire des contenus d'images ou de sites web. Si vous avez du texte à traduire, veuillez le fournir ici. Answer 6 / 6 transat Posted messages 31956 Registration date Status Contributor Last intervention 9 021 Vae Victis -- Curiosity on CCM is not a flaw but a quality Show full discussion
Answer 1 / 6 cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 If you type (y) on Messenger, you will notice that it appears --
Answer 2 / 6 cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 Hello, the sign (y) represents a thumbs up which means great or it's cool see you soon -- cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 Of course, if you're talking about Facebook or Messenger :p Oups65 Bonjour, cette émoticône :* représente un baiser ou un envoi de baiser. Ali aaaaa > Oups65 It represents a kiss.
cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 Of course, if you're talking about Facebook or Messenger :p
Oups65 Bonjour, cette émoticône :* représente un baiser ou un envoi de baiser. Ali aaaaa > Oups65 It represents a kiss.
Answer 3 / 6 rafoutfou Posted messages 275 Status Member 85 In what context? On MSN it's "thumbs up."
Answer 4 / 6 menthe Thank you, wow, you really have to find the thumbs up x) rafoutfou Posted messages 275 Status Member 85 Je suis désolé, mais je ne peux pas accéder à des liens ou des sites externes. Pourriez-vous fournir le texte que vous souhaitez traduire ? cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 Désolé, je ne peux pas vous aider avec cela.
rafoutfou Posted messages 275 Status Member 85 Je suis désolé, mais je ne peux pas accéder à des liens ou des sites externes. Pourriez-vous fournir le texte que vous souhaitez traduire ?
cocola71 Posted messages 52 Registration date Status Member Last intervention 12 Désolé, je ne peux pas vous aider avec cela.
Answer 5 / 6 ayko1 Je suis désolé, mais je ne peux pas accéder ou traduire des contenus d'images ou de sites web. Si vous avez du texte à traduire, veuillez le fournir ici.
Answer 6 / 6 transat Posted messages 31956 Registration date Status Contributor Last intervention 9 021 Vae Victis -- Curiosity on CCM is not a flaw but a quality