HELP codec pour md player 11

Résolu
david -  
moska Messages postés 11803 Statut Modérateur, Contributeur sécurité -
Bonjour,voila je voudrez pouvoir regardé des vidéo en avi avec le média player 11 impossible de les lire alors on me dit de prendre le pack de codec suivent K-LITE MEGA CODEC PACK. le problème c que sur télécharger .com et clublic impossible pour quoi ? . g aussi telecharger vlc m est je c pas il ne me plait pas trop. si vous pouvez médé merci
A voir également:

12 réponses

moska Messages postés 11803 Statut Modérateur, Contributeur sécurité 385

bonsoir.

si tu as installé plusieurs packs de codecs,désinstalle-les pour n'en garder qu'un seul ( pour éviter les conflits ).

K-Lite par exemple.

@+..;-)
2
david

ok merci.ps et il ira avec mon md player 11 je ne toi rien faire de spécial ?
0

tu fais ce que je t'ai dis plus haut ( si tu as plusieurs packs désinstalle-les ), et met K-Lite en suivant les instructions.

tiens moi au courant.

@+
0
david

ok mai G 2 problème un ma connection et très très lente mai c rien le pire je c pas si G des autre pack dans le pc je crois que oui mai je suis novice et nul, alors je vais faire ce ci et si tu veux bien sure me dire quoi ce ce ré bien urbain de ta pars .adobe flash player activex adobe reader 8.1.2 ps ca c dans ajouté ou supprimé programme ?
0

Vous n’avez pas trouvé la réponse que vous recherchez ?

Posez votre question

...adobe flash player activex adobe reader 8.1.2 ...

ça tu le garde.. donc tient toi juste pour l'instant à installer K-Lite...
0
david

je les installé la G vu qu il et t mi sur média player classic alors je les mi sur windows media player et la il ma envoyé sur codec guide et la que faire.
KLCP Beta
Monday - March 10

A beta version of the K-Lite Codec Pack is available HERE. It contains updated versions of Media Player Classic, ffdshow, x264, DC-Bass Source and Media Info.

New version of KLCP
Monday - February 25

K-Lite Mega Codec Pack 3.8.0 [download] [changelog]
K-Lite Codec Pack 3.8.0 Full [download] [changelog]
K-Lite Codec Pack 3.8.0 Corporate [download] [changelog]
K-Lite Codec Pack 3.8.0 Standard [download] [changelog]
K-Lite Codec Pack 3.8.0 Basic [download] [changelog]
News Archive
K-Lite Video Conversion Pack
Friday - February 22

The video conversion pack has been updated with a new versions of the Avidemux, ImgBurn and DVDStyler. Download links can be found HERE.
QuickTime
Thursday - February 7

New versions of QuickTime Alternative and QT Lite have been released today.
KLCP 64-bit
Tuesday - January 29

An updated pack of 64-bit DirectShow filters has been released. Get it HERE. The version that was released yesterday had a bug in the installer. That has been fixed.
Speex, Dirac and PMP
Monday - December 31

There are some new additions to the download page. DirectShow filters for Speex audio, Dirac video, and PMP files.
Real Alternative
Saturday - December 22

Version 1.7.5 of Real Alternative is available. It fixes some RealMedia playback problems that occured with the version that was released a few days ago.
[download] [changelog]
Vista hotfixes for NVIDIA hardware
Thursday - September 13

Do you get buffer overrun errors with QuickTime? Do you have problems with some games? There are some new Vista patches and NVIDIA driver updates available that might fix those problems. You can them HERE.
10 fixes for sound problems in Flash videos
Saturday - July 28

A lot of people have this problem. We have compiled a list of 10 solutions for sound problems in Flash. You can find them HERE.
QuickTime Installation Guide
Saturday - June 9

A detailed guide for the best way of installing QuickTime can be found HERE.

Polls
Which browser do you use?
Internet Explorer 6
Internet Explorer 7
Firefox
Opera
Netscape
Safari
Seamonkey
Something else

What is your favorite video player?
Media Player Classic
Windows Media Player
ZoomPlayer
BS.Player
KMPlayer
VLC
Something else

File Sharing

Looking for high quality audio and video files to play with the players and codecs found on this site? A populair way to gather such files is file sharing. Millions of people are active in the file sharing community, sharing an enormous amount of files. You can find almost anything:

* Music in mp3, ogg, or lossless formats. Individual tracks, complete albums, livesets, or even entire discographies.
* DVD movies in ISO format
* DVD rips in Xvid format
* Entire seasons of TV show episodes
* Lots of adult entertainment ;-)
* Anime
* eBooks
* PC and console games
* Software

Many different file sharing programs and networks exist. The biggest and best networks are ED2K and BitTorrent.

We recommend using eMule or uTorrent. Both programs are free. With eMule you can find almost anything. With uTorrent you can get high download speeds.
0

bon...tu suis la configuration par défault..
0
david

la je suis dans la fin de l instal et li me demande si je veux configuré FFDSHOW vidéo .FFDSHOW audio decoder . . directvobsub .ac3fiter. ou c mieux que je fini et que je le réinstalle et je douche a rien qu'en je l installe
0
david

désolé suis nul
0

les codecs sont installés..c'est par rapport aux icônes de lancement.

dis moi ce que ça donne.
0
david

ca alaire de fonctionné mai rondirai que les couleur c pas ca et le son mai comme je né rien je suis allé sur limewer ca pourrait venir de la vidéo que je suis entrain de prendre on diré que ca vient du ciné au k que c pas ça je pourrais faire quoi ?PS un grand merci a toi
0

les couleurs et le son c'est autre chose... tout dépend de la source,surtout si c'est du P2P...mauvaise qualité,son pourri,etc..

mais ton problème de départ a l'air résolu.
0
david

oui et grâce a toi encore merci a toi moska ta voir prix le temps de me répondre quesque ça va êtres quand je vais vouloir les gravé G voulu une foi avec nero 7 mai bon format inconnu etc etc .alors on ma dis de prendre dvd shring dvd decrypter ? ce sera une autre histoire j'espère tombé sur quelqu'un comme toi
0

content que ton problème soit résolu..damned..!

et pour le gravage c'est une autre histoire.

je te conseille de t'inscrire car cela ne coute rien et c'est beaucoup mieux pour les suivis, tu peut envoyer des messages privé aussi en étant inscrit.

tiens moi au courant pour ton inscription,car il faut payer sa tournée..!

bienvenu sur CCM..!!

@+...;-))

.
0