CENTRAL PARK DG350 Lawn Mower

Solved/Closed
alamyluna Posted messages 5 Registration date   Status Membre Last intervention   -  
alamyluna Posted messages 5 Registration date   Status Membre Last intervention   -
Bonsoir, j'ai un problème avec le lanceur de ma tondeuse à gazon Central Park DG350. J'ai dû remplacer la corde du lanceur et je ne sais pas comment le remonter. Il me faudrait une vue du lanceur avec les pièces dans l'ordre dans lequel elles devraient être afin de pouvoir le remonter sur la tondeuse. Merci d'avance et bien à vous.

2 réponses

mushu14 Posted messages 11897 Registration date   Status Contributeur Last intervention   1 123

Hello,
is it not the word computer science that you don't understand in "computer help forum"?

DIY forum

2
alamyluna Posted messages 5 Registration date   Status Membre Last intervention  

Sorry, no section (rubrique) MOWERS (TONDEUSE A GAZON) BEST REGARDS (BIEN A VOUS)
0

Thank you for guiding me to this site. Best regards.
0

désolé mais pas de rubrique "lawn mower"
0
mushu14 Posted messages 11897 Registration date   Status Contributeur Last intervention   1 123

in a computer help forum, I think you're the only one surprised....
try here instead
https://bricolage.linternaute.com/forum/
0

Thank you for directing me to this site. Best regards.
0