Piratage de MSN
Guillaume-KeBoo
Messages postés
179
Statut
Membre
-
Guillaume-KeBoo Messages postés 179 Statut Membre -
Guillaume-KeBoo Messages postés 179 Statut Membre -
Bonjour,
J'aimerai savoir comment ca se fais que des fois je recois des messqage:
"Heya,how are you doing recently ? I would like to introduce you a very good company which i knew.Their website is peakssmall.com. They can offer you all kinds of electronical products which you need like laptops ,gps ,TV LCD,cell phones,ps3,MP3/4,motorcycles etc........Please take some time to have a check ,there must be somethings you 'd like to purchase .
Their contact Email: peakssmall#126.com (#=@)
Hope you have a good mood in shopping from their company !
Regards"
Ce message venant de l'adresse de messagerie de ma mere
donc elle sest fais pirater, je crois qu'on a cheval de troie sur l'ordi dont elle se sert , donc meme en changeant le mot de passe ca changerai rien
HELP ME !
J'aimerai savoir comment ca se fais que des fois je recois des messqage:
"Heya,how are you doing recently ? I would like to introduce you a very good company which i knew.Their website is peakssmall.com. They can offer you all kinds of electronical products which you need like laptops ,gps ,TV LCD,cell phones,ps3,MP3/4,motorcycles etc........Please take some time to have a check ,there must be somethings you 'd like to purchase .
Their contact Email: peakssmall#126.com (#=@)
Hope you have a good mood in shopping from their company !
Regards"
Ce message venant de l'adresse de messagerie de ma mere
donc elle sest fais pirater, je crois qu'on a cheval de troie sur l'ordi dont elle se sert , donc meme en changeant le mot de passe ca changerai rien
HELP ME !
A voir également:
- Piratage de MSN
- Undisclosed-recipients piratage - Guide
- Piratage paypal - Accueil - Guide piratage
- Piratage compte facebook - Guide
- Piratage microsoft - Accueil - Piratage
- Telecharger msn - Télécharger - Messagerie