Aide SVP pour correction lettre en anglais [Résolu/Fermé]

Signaler
-
Messages postés
4347
Statut
Contributeur
Dernière intervention
2 novembre 2013
-
Bonjour,
Voilà j'ai une lettre de présentation à écrire pour ma prof d'anglais et je voudrais bien savoir si quelqu'un peut corriger mes fautes. Merci d'avance
Dear Madam,
My name is BIP. I am 24 years old and I am a trainee. I come from bip but I’ve been living in bip since September. I live in couple and I have got a cat called Mojito. I like making scrapbooking and dancing.
After my social and economic A levels, I have studied the foreign languages (English, Spanish and Portuguese) to the university of bip during four years. I haven’t passed my language degree. But I must point that I don’t speak English fluently. Then, I worked one year as a farm worker.
Afterwards, I decided to do a training in management because I have been attracted by the tertiary sector and the tasks and functions of management.
After my training, I would find a job that will enable me to put into practise my abilities gained this year.
Yours sincerely,

1 réponse

Messages postés
4347
Statut
Contributeur
Dernière intervention
2 novembre 2013
1 272
Salut,

Le forum ici n'aide pas pour faire les devoirs et pour faire la traduction de textes. De plus tu dis toi même dans ta lettre que tu as étudié l'anglais à l'université alors tu dois quand même avoir une bonne connaissance.

Tu as de très bon traducteurs ICI

Reverso
Voila
Lexilogos
Dictionnaire anglais français

Merci et bonne journée