Catalyst Control Center a cessé de fonctionne

Résolu
gr_tun Messages postés 36 Date d'inscription   Statut Membre Dernière intervention   -  
 pibu -
Bonjour,
hier j'ai restauré mon ordi (toshiba L550 ) j'ai un probleme
a chaque fois il me marque sa quand j'allume l'ordi : Catalyst Control Centre : Host application a cessé de fonctionner
merci d'avance


A voir également:

3 réponses

mat09
 
Bonjour, j'ai le même problème et moi aussi avec un Toshiba L550. Comment procéder pour ouvrir une session administrateur pour accéder à Catalyst Control Center. Merci
mat09
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exla Messages postés 22110 Date d'inscription   Statut Contributeur Dernière intervention   3 599
 
bonjour,
essayez de le réinstaller

voir lien

http://www.amd.com/us/products/technologies/ati-catalyst/pages/ati-catalyst-control-center.aspx

traduction

http://translate.google.fr/...
Amicalement exla
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fbt1943
 
Bonjour,
C'est un problème lié aux droits d'accès.
Il faut ouvrir une session administrateur pour accéder à Catalyst Control Center.
Faire sa configuration dans cet environnement et ensuite revenir dans sa session habituelle.
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mat09
 
Bonjour, j'ai le même problème et moi aussi avec un Toshiba L550. Comment procéder pour ouvrir une session administrateur pour accéder à Catalyst Control Center. Merci
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Thib0043
 
Faux c pas un pb de droits: I recently removed the Vista Recovery Center malware from another one of our company laptops. It has ATI graphics installed. This malware hides most of the files on the PC in an attempt to fool you into thinking that your PC is really damaged like it is reporting. Removing the malware does not undo the hidden aspects. In Vista, the c:\Users\"your profile name (usually Owner)" folder contains the AppData subdirectory that the Catalyst Control Center needs to access in order to function. When this directory is hidden, then CCC cannot locate the necessary files to launch. To fix this issue, I use the following steps.

Navigate to c:\ and right click on Users. Select properties. Under the General tab, look at the bottom for the Hidden selection. If there is not a check mark in the box, place a check mark there. Hit apply, select yes to apply to all subdirectories. If you clicked ok, you may notice that it disappeared from the right pane once it finishes. It should still be listed under the tree on the left. Right click on it again. This time remove the check mark and apply to all subdirectories. Once it has finished, your files in the Users directory should reappear and Catalyst Control Center should function normally again. This has worked in all cases that I have encounterd so far. Hopefully this works for you as well..

En bref: le fichier Utilisateurs et ce qu'il contient: ne DOIT PAS être en fichier caché.
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pibu > Thib0043
 
Enfin une réponse qui fonctionne. Merci
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