DR Jays

Fermé
LaMass - 4 sept. 2009 à 17:36
 2093 - 8 oct. 2009 à 09:33
Bonjour,
Dr jays vien juste de menvoyé ceci

Hello,
Thank you for your recent order with DrJays.com. The card used for this order comes from a bank which does not verify billing information. As a result we will need to proceed with a charge verification:

1.A small amount has been charged to your account (no more than $3 US dollars)

2.You will then confirm the second amount charged with the bank

3.Once you confirm the second small charge we will refund the charge and ship the order

We will gladly hold your requested items for a period of seven days. If we are unable to complete verification your order will be canceled. We apologize for the inconvenience but we are committed to safe on-line shopping. If you have any questions or concerns regarding this matter please do not hesitate to contact us.

Quelqu'un pourrai m'aider ? je n'ai pas vraiment compris ce qu'il atendai de moi
Merci d'avance
A voir également:

1 réponse

Ils veulent vérifier si c'est bien ta carte bleu que tu as utilisé. Donc il vont débiter ton compte de 2 petites sommes comprises entre 1 et 3 dollards sur le compte de la carte. Ensuite tu les appelles pour leur donner le montant. C'est un peu compliqué mais ce n'est à faire qu'une seule fois ! Si jamais ils n'ont pas débité les 2 petites sommes, appel les pour que tu les y autorises.
0